Den här var länge sen..

0kommentarer

Hur mår du idag ?
High speed

- Vilken låt beskriver ditt humör?
Strawberry Swing

- Kommer du komma långt i livet ?
Something that I already know

- Vilken låt beskriver ditt framtida yrke?
In my place

- Hur ser dina vänner på dig ?
We never change

- Hur är din bästa vän?
Twisted logic

- Kommer du gifta dig ?
Unsuspecting sunday afternoon

- Vad är ditt livs themesong ?
Bajen Forever

-Vad är ditt livs historia ?
Lost!

- Hur är skolan för dig ?
Trouble is

- Hur är din familj?
Nowhere to go

- Hur kan du komma framåt i livet ?
Justa grabbar har grönvita hjärtan

- Hur kommer imorgon att vara ?
Downpour

- Vad är det bästa med dina vänner ?
Helpless when she smiles

- Vad finns i lager för nästa vecka ?
Victory

- Vilken sång beskriver dig mest ?
Love will keep you up all night

- Hur är det med ditt liv ?
Cemeteries of London

- Vilken låt spelades när du föddes?
Daylight

- Vilken låt spelas när dina barn föds?
The Scientist

- Vilken låt ska spelas på din begravning ?
Inconsolable

- Vem sjunger då?
Backstreet Boys

- Hur ser världen på dig ?
Tidaholm

- Kommer du ha ett lyckligt liv ?
Death and all his friends

- Vad tycker dina vänner om dig ?
Life in Technicolor

- Har du en djup och mörk hemlighet ?
Grönvita ränder

- Brukar folk i hemlighet fantisera om dig ?
Swalloved by the sea

- Hur kan jag göra mig själv glad ?
Low

- Kommer jag någonsin ha barn ?
Trouble

-Vilken låt beskriver den du är attraherad av ?
In pieces

- Vad är några tips till mig ?
Any other way

- Hur kommer jag bli igenkänd ?
Kärlek

- Vad är min danssång ?
Everything is not lost

Kommentera

Publiceras ej