Tjugofemte november..

3kommentarer

Allt är lugnt.
Allt är lugnt förutom projektarbetet.
Allt är lugnt förutom geografiprovet på torsdag.
Allt är faktiskt lugnt.
Jag var på massage idag och sitter nu härligt avslappnad och försöker att inte somna (eftersom det är tisdag och Brothers & Sisters ikväll).


-------------------------------------------------------------

Vid ett tillfälle finns det bara en,
bara en man kan ty sig åt,
en man kan acceptera, en man säger ja till.
Så varför möter man så många man säger nej till?
Varför möter man inte den man säger ja till?
Varför frågar inte den ende?
Varför springer man, när det räcker med att gå
förbi?
Varför frågar inte den ende?
Så att man kan säga ja.

3 kommentarer

Jennifer

25 Nov 2008 22:59

Hello!

Hur är läget med dig då?

och hur går det med körkortet? =)

Kramar

Sandra

26 Nov 2008 10:12

Vad skönt det lät med massage!! Och du kommer fixa både prov och projektarbete galant, det är jag säker på!



Svar: Jaa han är för go lilla Figo, brukar springa rundor på träningarna när han är "hemma". Han pendlar nämligen mellan husse och matte, men söt är han den lilla busen :)



Vi får hålla tummarna för en vit jul, det vill man ju ha!!



Sverige är ganska bra "marknad" ändå tycker jag. Hehe ja precis :) Nu bor vi bara 10 mil hemifrån vilket jag tycker är perfekt. Låter bra det, tror nog dom ska få lite ordning på saker och ting. Har en intern-match i eftermiddag med ytterligare lite provspelare så det verkar bli ett par värvningar. Känns bra :) Kram

J

27 Nov 2008 14:48

Fin dikt...känner att den var menad lite till mig:P

Kommentera

Publiceras ej