Nittonde november..

4kommentarer

Sista dagen av arbetet. (Har dock fått reda på att jag kan lämna in i helgen men jag ska ändå veta mer om resultatet eftersom det ska redovisas imorgon.) 
Bra nyheter på svenskan idag.

Ikväll är det träningsmatch, Holland - Sverige på nian. Jag blir seriöst sur om den där mannen Lars inte prövar nya spelare på plan, inte bara i truppen!, vad är det för mening annars att spela träningsmatcher?!

21.25 Jag hatar att jag inte är klar men jag har i alla fall skrivit ganska mycket idag och kan säga lite på redovisningen. Jag tar det på lördag och söndag för jag kommer behöva alla dagar jag kan få.

4 kommentarer

Erica,

19 Nov 2008 17:32

vad för bra nyheter på svenskan idag? xD

Sandra

19 Nov 2008 19:09

Ja hoppas han testar lite nytt ikväll.



svar: Dom brukar det, elakingarna. Är du lång? :)



Nej det låter ju helt okej ändå.



Eller hur?? Man vill ju ha lite koll på läget tycker jag, men det kommer nog precis innan vi åker.. för johan har är inte lätt att övertala.



Men det är alltid bra att börja om på nytt också. Få en nystart.

Sandra

19 Nov 2008 21:46

Svar: Ja kladdkaka är ju såå gott!



Nej men tycker han varit ganska bra idag.. underbart att Rasmus (våran BoIS-grabb!) äntligen får chansen. Och finns ju en hel del som Safari, Marcus Berg och Holmén. Plus Rasmus då. Så det är kul, kommer nog fler nu i andra.



Det är faktiskt inte fel att vara kort, jag är två ynka centimeter längre än dig! :) Kan vara bra att var en kortis.



Det blir det säkert, litar på att han kan mig nu. Blir på fredagen den femte.

Kram

Linda

19 Nov 2008 22:16

Nejdu, jag är inte klar med min dumma rapport! Men jag har iallafall kommit en bit på vägen, är otroligt tacksam för den extra tiden!

Du själv då?

Kommentera

Publiceras ej