Hammarby - Malmö

5kommentarer

Vi krossade Malmö... i första halvlek. Det var bland dem mest underhållande och glädjefyllda minuter som upplevts på Söderstadion när mål efter mål sköts in i diverse nät. Det stod 3-4 i halvtid. (Charlie, Olof och José.)
I andra bevisades satsen att det var på grund av försvarsspelet som alla målen kom. Malmö uttökade till 3-6 i slutminuten av övertiden på den sista hemmamatchen för säsongen.

Men jag vill inte minnas att det kanske inte var perfekt, att vi inte vann. Istället minns jag ett målkalas, en rolig match, att det bara finns en Charlie Davies, Emil Johanssons leende och energiska spelstil, Olof Guterstams målskytte och att "Always look on the bright side of life."
För vi är Bajen, Hammarby. Och det tar jag med mig, för vad gör man annars utan Söderstadion?

5 kommentarer

Ace

03 Nov 2008 23:10

Och Klebér slutar nu också, ska tydligen bli tränare för hammarbys 94:or.

Ingen seger utan Klebér! Haha, lycka till.

Jennifer

04 Nov 2008 14:59

Var du på matchen??

Sara.

04 Nov 2008 20:33

:) jag skrev om sydafrika:)

Jennifer

04 Nov 2008 22:17

sv: du var inte den enda som var där, fast jag är djurgårdare såg jag hammarby-malmö.

Synd att malmö vann...

Vilket fotbollsfan du blivit då =)

Sara

09 Nov 2008 11:00

Hoppas ni kommer på en bra plats iaf nu i sista dagen

Kommentera

Publiceras ej