Femte november..

3kommentarer

To hell with the Bradley effect!
Barack Obama vann presidentvalet i USA, vilket jag har hoppats på men inte trott skulle hända. Får se i januari vad han har tänkt göra med landet och hur det påverkar världen de följande fyra åren..
Update 23.26: Såg segertalet, här är del 1, och 2 .

Nu ska jag koncentrera mig i en timme i sträck på att skriva klart mitt tal till svenska nationella som jag kommer att få göra imorgon. Jag vill till och med prata imorgon för att sedan börja plugga till matteprovet på fredag. Det är inte optimalt att börja en dag innan, vilket jag vet, men vad ska man göra? Det handlar om prioriteringar.

Jag behöver en plan...

3 kommentarer

Erica,

05 Nov 2008 19:18

svar: haha okey! :D. Ahm okey, kan tänka mig det!..



stress stress . ..

emma

05 Nov 2008 19:40

Hej snälla var med och rösta om nummer 25 här: http://mammabeckas.blogg.se/2008/november/utkast-vilket-rum.html#comment



Tack på förhand, skriv en kommentar hos mig om du gjort det. Alla får en belöning!

Kram!



Glöm inte skriva i din bloggadress!

Erica,

06 Nov 2008 11:43

Du är utmanad, spana in min blogg ;).

Kommentera

Publiceras ej