Åttonde november..

4kommentarer

Nu jobbas det igen, både igår och idag. Inte på terminalen den här gången utan i (jag skulle kunna säga hålornas-håla men respekterar att det finns folk som bor där...och att det finns värre) Stora vika. Måste säga att monotont arbete är väldigt terapeutiskt..
Vaggas nog in i ett falskt lugn för att jag känner mig hyfsad på det klara med psykologin för just nu är jag fylld av ro.



Idag slog Arsenal Manchester United med 2-1. Ser inte ofta på engelsk fotboll men - "If I would root for any team it would be one of them.. "

4 kommentarer

Erica,

08 Nov 2008 18:04

svar: sweet! pax för att vara ledig xD



jobbar du med? =)

Tobias

08 Nov 2008 18:28

aja slutar nog bra ;D

Jennifer

08 Nov 2008 21:52

hahaha... joo det kändes bra att vara och titta på en match, fick ju biljetter och allt betalt =) Så jag klagar inte, fast de skulle vara roligare om de var Djurgården som spela. ;P

Jennifer

08 Nov 2008 22:02

sv: joo tyvärr är de nog bara drömmar, flytta hemifrån utan jobb och med en hund är nog inte så lyckat... men får jag ett jobb löser sig nog allt.



japp, nu har jag antagit utmaningen! =)

Kommentera

Publiceras ej