Vänliga själar..

4kommentarer

Ibland får man vara så tacksam till vissa vänliga själar.
Jag surfade youtube och hittade hela avsnitt av Bones 12 och 13, säsong 3. (Det går emot för mig att ladda ner själv, kan inte först och främst och jag vill gärna ha originalversioner, de litar jag mer på.) Men det får duga. Eftersom trean troligen börjar reprisera och sända i höst så är jag glad för det lilla. Ni vet redan att jag gillar den här serien va?

Det är lördag nu, ungefär tjugo timmar kvar till eurovision. Hur går det tror ni?

4 kommentarer

Tobias

24 May 2008 08:58

svar: jag vet, jag är superglad :D puss!

Julia

24 May 2008 09:55

härligt då! då har jag väl bara haft otur med en stöddig lärare :p eller så är hon också skoltrött som oss alla andra!

Marcus Å

24 May 2008 10:36

Hur tror du det går ikväll då? :)

Julia

24 May 2008 15:17

nja, det vet jag faktiskt inte. Jag tycker egentligen att det blir sämre för varje år som går. Men familjen lär ju ska se det på tvn och ha myskväll så förmodligen kommer jag också att sitta där :p



Hur är det själv? ska du se det? :)

Kommentera

Publiceras ej