I sommarsolen..

0kommentarer

Har varit på stan, stödhandlat lite godsaker till kvällen och orkar verkligen inte göra historia, trots att det behövs. Ser man positivt på saken (och ni som känner mig vet väl att jag är den mest positiva människan i världen?) så är inlämningsdatumen på tisdag och fredag för samhällen.
Jag kommer inte klara det annars, och läraren får helt enkelt förstå det, det gör inte mig att hon inte hinner betygsätta så att det syns detta år. Jag får ju alla betyg nästa år ändå.

Kanske sätter jag mig i solen med en bok, jag kommer inte ens ihåg senaste gången jag läste av fri vilja (Doktor Glas räknas ej och inte heller Gregorius..) Det ligger staplar och högar överallt i mitt rum med pocketböcker som skulle läsas över sommaren. Det hinns nog inte med lika många pga arbetet men några i alla fall. Ska nog börja med Den döende dandyn - Mari Ljungstedt.

 
Foto: Jag

Kommentera

Publiceras ej