Det är över, jag är trött..

3kommentarer

Finland är bronsmedaljörer i HockeyVM efter att Sverige förlorat med 4-0 i Kanada..

Vi är tre trötta tjejer nu, jag J och Mic som väntar på en buss. Jag tror vi har slopat planerna på att åka till  familjedagen på Årsta IP imorgon och se Hammarbys a-lag träna och få autografer (nu när vi ändå är igång med signeringar menar jag..)

Tråkiga faktan är att vi bor långt, inte så långt, men långt nog ifrån plan att det ska ta en och en halv timme att ta sig dit med tågbyten inräknade. Det börjar 10 och sömnen är lite viktig ibland. (Jag var trött imorse då jag tvingades upp av klockan vid 9) Dessutom skulle jag ha behövt plugga redan idag och en dag till utan skolarbete skulle få förödande konsekvenser i veckan. Tyvärr..
Jag ville ju träffa Petter.


Foto: Hasse Fridén

3 kommentarer

Sandra

17 May 2008 23:45

Svar: Jag håller tummarna för dig :)



Det finns inte alls många spelare med stort hjärta för sin klubbb längre, men de är spelare som lämnar ett stort avtryck. Ja det tycker jag också, alltid gillat honom!

Det tror jag också, i Supetterettan måste man liksom alltid göra sitt bästa för det finns bara ett mål & det är Allsvenskan. När man väl är där blir det lättare att göra en plattmatch ibland.



Jag såg det, storvinst. Grattis! Lite kul att Marcello fick göra ett mål iaf, han pendlade tillsammans med Johan när de spelade tillsammans. Ingen av dem ville flytta till Hällevik så de körde varje dag fram & tillbaka. Det kan jag tänka mig, men den är signerad nu då? Kul!



Haha, det hoppas jag på. Ska sitta & heja imorgon. Blir så roligt, men jag kan säga att BoIS ställer upp med en ganska defensiv elva.

Marcus Å

18 May 2008 10:36

Spela Haris? :)

J

18 May 2008 12:55

Ja men vi får ta det nästa gång..vill också träffa dem..

Och förlåt för igår jag var väldigt trött och vet att ja blir lite grinig då:)

kramar

Kommentera

Publiceras ej