Torsdag..

4kommentarer

Jag är trött, somnade i solen alldeles nyss och ska försöka vakna till och skriva ihop och klart samhällsskiten, sen lovar jag att inte nämna det igen.

Vi hade film på båda lektionerna som vi hade idag, hade världens håltimme över lunchen och det ledde till att jag, J och Mic satte oss ute, det var även release för skoltidningens sista nummer och jag skuttade runt barfota i skolan. Sedan fick vi information om sista veckan på klassrådet.
Vanliga lektioner, några inställda på måndag, klassdag (historisk vandring) och friluftsdag på tisdag, städdag på onsdag och skolavslutninge på torsdag.

Vad har ni gjort idag?

4 kommentarer

Tobias

29 May 2008 20:00

svar: nattetid hörru ;)

Sandra

29 May 2008 20:48

Svar: Jodå jag tror det gick bra :) Vad är det du pluggar? Ska bli riktigt skönt med studenten.



Haha för honom är det nog så men han är lite speciell den mannen alltså. Jaha en dålig frisyr? Men jag har aldrig gillat Ebba von Sydow, alltså jag gillar hennes stil men tycker att hon verkar lite som hon tror hon är bättre än alla andra. Och ja, korkad. Inte första gången hon säger något sånt.



Brukar inte ladda ner jag är så oteknisk att det finns inte.



Haha ja när alla springer efter bollen? Det ser ju så sjukt roligt ut. Kommer ihåg när min syster började spela man stog brevid och skakade på huvudet!



Jo dem har ju fått väldigt mycket press och jag menar ännu mera nu sen VM 2006 när hela England blev besatta av fotbollsfruarna då blev hon ju verkligen drottning! Jag fattar inte heller det där helt skumt egentligen.

Baby Spice? Jag fick alltid vara Sporty när vi uppträdde i skolan eller för föräldrarna.

Tobias

29 May 2008 21:30

svar: hehe jo jag försöker iaf plugga ;O

Clara

29 May 2008 21:31

har mest tatt det lugnt och varit ute i det fina vädret och målat!

ha det bra <3

Kommentera

Publiceras ej