Tisdag..

2kommentarer

Det är soligt nu, känns verkligen som att sommarvärmen är på väg tillbaks. Och jag har inte badat ännu, fy på mig. Det blir nog snart. Bara nio dagar kvar till skolavslutning.

Idag blir det Projektarbetesinformation, Idrott (inte Coopertestet, inte Coopertestet..jag vill inte..) och frivillig MSK. Jag ska nog gå ändå eftersom jag behöver skriva upp en sak lite för att få MVG, det är värt ett försök i alla fall. Jag kommer dock knappt ihåg vad jag skrev på min socialationsanalys Ängeln på sjunde trappsteget.

Vad gör ni idag?

2 kommentarer

LOVISA

27 May 2008 10:25

Godmorgon!:)

Sandra

27 May 2008 14:57

Svar: Man ska alltid göra sitt bästa, det tycker jag med. Och alltid ha som mål att komma långt men faktum är att det kan inte lyckas varje gång. Och det är ganska viktigt att lära sig ta lite nederlag också. Allt går inte spikrakt uppåt, man får helt enkelt kämpa vidare.



Tycker det är en smart serie, både jag & Johan kollar så det är ganska mysigt. Nej det är inte kul. Jag missade nog första säsongen så får kanske skaffa hem boxen. Nej vi är inte så olika egentligen.



Vad kul att den blir större, alltid roligt! Och jag tror också att jag kommer hem till slut. Landskrona är inte slutdestination iaf ;)



Ja sånt är livet :)



Det får man absolut göra, men jag tror det är bra att vara lite olika. Och att inte göra allting tillsammans så man blir trötta på varandra.



Ja det är ju ofta spelarna utan boll som löper och fixar ytor för bollhållaren. Absolut för Roland Andersson berättade en intressant grej för mig för ett tag sedan. Att en spelare har i princip bollen 1 minut utav matchen, även spelare som Zlatan. Runt en minut av matchen är dem vid bollen så det är mycket jobb utan den också. Ja det var roligt, hans pappa var ju inte så nöjd igår så skönt att Tobbe fick göra ett mål. Han var faktiskt nere och hälsade på förra veckan.



Nej det var stort precis när Beckham kom och alla var nyfikna nu är det knäpptyst. Ja precis, soccer? Nej så kan man ju inte ha det, haha.

Arsenal har satsat lite på sitt damlag men inte så att det nått ut ordentligt till publiken men tydligen snackar dem om att omsätta lite mer pengar inför nästa säsong.



Haha så kan det vara. Jo det är sant, kan ju säga att det känns lite så nu när jag flyttade ihop med min kille. Han har ändå bott hemifrån i 3 år men han har ju typ inga saker. Han tycker liksom det spelar ingen större roll :P

Kommentera

Publiceras ej