They made my day..

2kommentarer

Dagen började tidigt, åkte buss/tåg halv elva redan till Bengans skivbutik på Drottninggatan, där spelade Jason Mraz först tre låtar från albumet We sing. We dance. We steal things innan han började signera skivorna. Efter nästan en timme i kö hade jag fått den, motstod att krama honom eftersom han efter ett antal hundra kramar såg rejält uttråkad och himlande med ögonen ut.. Yellous?
 

Foto: Jag
Jag och J hade ganska bråttom iväg till Söderstadion sen så vi hann inte äta före, det blev efter istället.
Mer om matchen snart, vi vann i alla fall och Petter, som jag redan döpt till den underbare, var underbar idag. Så även vissa andra. They made my day..

Vad har ni gjort idag?

2 kommentarer

YET

17 May 2008 19:56

ÅH herregud!! Ååh! Jag vill bara krama honom. Jag känner mig plöstligt som en sån där jobbig fjortis med vitt pannband med text på som bara gråter och skriker så fort hon får se sin stjärna.. Backstreetboys, Ola, eller vad det nu är.



Jag vill bara gråta.

Som en fjortis med pannband.



SÅ avundsjuk är jag!

fourclover

19 May 2008 21:26

Men så fuskigt!!! Jag tycker han är så himelens bra och har en skön "kling" i rösten....fantastisk.



avundsjuk? - Det kan du ge dig på att jag är! =)

Kommentera

Publiceras ej