Omvägar, vad gör man inte..

1kommentarer

Nu är jag hemma, hade en idrottslektion där vi mest solade eftersom vår lärare inte var där och skrev sedan klart en komplettering till MSK. Dags för samhälle kanske?

Men vad gör man inte för att slippa plugga?
- Man kan cykla världens omväg för att följa en kompis ner till hamnen.
- Man kan helt plötsligt bestämma sig för att cykla ännu mer omvägar runt Ringvägen. Det är ju så fint och soligt väder.
- Man kan när man kommer hem tycka att det nu är dags för det första badet för i år. Det var kallt, men skönt.
- Man kan, nu när man är hemma, sätta sig i solen med en bok.

Som sagt, vad gör man inte för att slippa plugga?

Men jag ska skärpa mig, ska plugga mellan 18-19.30. Jag kan, jag vill, jag ska..

1 kommentarer

Tobias

27 May 2008 16:39

Go kväll :D

Kommentera

Publiceras ej