No, much more better..

3kommentarer

Jag är trött nu, ska vila mig framför Pirates of the Caribbean - Dead man´s chest, ville egentligen se trean men den är hos pappa. Tvåan har jag faktiskt inte heller sett så många gånger, det är bara den första filmen jag har sett över trettio gånger. You gotta love Captain Jack Sparrow..

Jag kommer ha träningsvärk imorgon, vi spelade fotboll på idrotten, jag gick hem till pappa, hämtade min cykel och cyklade hem till mamma. Det var nog med rörelse för en hel vecka nästan...Haha, kanske inte.

3 kommentarer

Erica,

13 May 2008 16:39

Haha vad tror du om våra armar då efter paddlingen då? :P

Erica,

13 May 2008 17:14

SVar: haha ja^^.

Nje, inte jag, men några hamnade mer eller mindre frivilligt ner i vattnet

Barro

13 May 2008 18:05

Ja, jag har blivit med blogg. Förlossningen var hårt - det krävdes typ 5 banner byten på 4 dagar och betyldigt mycket mer jobb med färgerna. Den är några dagar gammal nu. Hur är det med din då?

Kommentera

Publiceras ej