Morgondagen..

1kommentarer

Vakna runt 9.

Lämna cykeln hos mamma. Loop them in..
Buss 854 10.34, gå eller bil hem?
Köpa ny tågremsa.
Skriva utkast för träningsprogrammet klart. Ca 11-13.

(Duscha)

Åk 14.11-bussen (35) till Ösmo centrum.

Äta mjukglass med J och Mic.

Buss till VH. Tåg till Årstaberg. Tvärbana till Globen.
Äta på McDonalds: Globen.

Hammarby-Göteborg start 17.45. (Entre 22. I hörnet av norra och västra..)

Tåg eller bil hem, beroende på vad vi känner..

Väldigt strukturerat, eller hur? Jag kände att jag behövde en planering..
(Jag får göra klart träningsprogrammet när jag kommer hem eller på måndag och matten får jag sitta med resten av veckan - nationella proven är på torsdag)

1 kommentarer

mojsan

03 May 2008 23:47

Aha okeej :D får du bra med pengar?

Kommentera

Publiceras ej