Måndag..

2kommentarer

Jag skulle mycket gärna bara vilja vara hemma och slappa i soffan nu än att vara här. När måndagar inte längre är matchdagar så är det bara för långa, utan varken mening eller mål.

Jag har haft nationellt prov i spanska på morgonen (både hörförståelse och uppsatsdelen), det gick väl som det gick. Jag orkar inte riktigt bry mig om något som skolverket har sagt att vi ska kunna efter Spanska steg 4. Jag kommer inte använda min kunskap så som de har tänkt det ändå. Nu är det bara två lektioner kvar...

Det som återstår under de två veckor (Otroligt! Bara två veckor på torsdag.) som finns kvar av terminen.
v.21 Textkommunikation portfolio, NP spanska x2, Matteprov?, Kanot och Första hjälpen
v.22 Historiainlämning Kina, Samhälle EU-undersökning
v.23 Svenska språkartikel (Stort arbeten som jag knappt börjat med..)

2 kommentarer

Sandra

19 May 2008 14:40

Svar: Ja det är skönt, lagom pigg kille man har alltså :)



Nej inte direkt, men han SKA ju alltid spela. Bäst att låta honom bestämma det själv & inte lägga sig i. Nej han är lite stel men ingen fara. Ja men jag tror dom har väldigt svårt för att göra det, fotbollen blir liksom en sånn stor del av deras liv. Det måste vara ett riktigt svårt beslut att ta & säga "kroppen pallar inte mer". Den dagen längtar jag inte efter direkt.



Jo för cupen menade jag, i Allsvenskan blir det ju liiite mer folk på matcherna. Gratis är alltid gott :) Tror det kommer locka mycket folk till skånederbyt på torsdag eftersom det är gratis. Kan bli kul!

Sandra

25 May 2008 21:03

Hej, såg att du skrivit uppsats delen i spanska steg 4, har det imorgon och skulle verkligen behöva lite info? :)

Kommentera

Publiceras ej