Kvällen..

3kommentarer

Det är ju absolut inget på tv nu! Det kan jag bli lite irriterad på ibland, speciellt när jag känner att jag inte behöver plugga.(Det behöver jag väl egentligen men det är inte så mycket att göra när böckerna ligger i skolan..)

Jag har i alla fall hunnit med att se på tre avsnitt av Bones, packa min väska, handla lite fika till imorgon och läst igenom L-ABC (Livshotande situation - Andning, Blödning, Chock) och kom faktiskt ihåg mycket av min hjärt- och lungräddningsträning från nian.

Får väl hitta en dvd man kan se på. Fick ju sovmorgon imorgon för textkom så I´m good.

3 kommentarer

Marcus Å

19 May 2008 21:13

Det gick kanon bra! :)

Marcus Å

20 May 2008 06:10

Jo, ganska ofta :) Händer idag då? :)

Sandra

20 May 2008 09:19

Svar; Henke har nog vääääldigt mycket tur att han inte varit mer skadad under sin karriär. Han bröt ju benet tex och ändå är han i grym form. Jag gillar inte honom speciellt mycket men just den delen är ganska imponerande. Han är ändå 36. Jo jag tror många tänker så jag vet att de flesta inte har gått mer än gymnasiet då är det lite segt att vara över 30 och behöva tänka på vad dem "vill bli" ännu en gång.. för just sportkillar är nog lite för rastlösa för att bara sitta hemma & inte göra någonting.



Tack, hoppas jag också. Men dem är ju onekligen innen i en bra fas just nu.



Har ni aldrig vunnit cupen? Ja jag tycker att det ska vara ett lag som satsar som kommer ut därför skulle jag hellre se BoIS än Malmö. Det skulle liksom betyda mer för dem. De ligger ganska bra. Dom har spelat bättre fotboll än på flera år, men sen har dom fortfarande sina klassiska MFF-dalar när man undrar om dom sett en boll innan. Vi får se, ska bli roligt. Jag kan inte se matchen live tyvärr.

Kommentera

Publiceras ej