Klar = film..

4kommentarer

Efter en hel del timmar skulle jag kunna säga att jag är klar med historian, det ska bara till lite ändringar efter korrekturläsningen. Pappret är nerklottrat med mina noteringar, men det fixar jag på lektionen imorgon. Sedan blir det samhälle man ska börja stressa fram till på fredag.

Ikväll är det Stolthet & Fördom på tv3 klockan 21. Jag hoppas att ni ser den nu, och titta på ljuset, det är fantastiskt. Eller...om ni ser den för första gången kan ni väl koncentrera er på storyn då ;)
Kiera Knightley och Matthew McFadyen. Amazing.

4 kommentarer

Tobias

25 May 2008 22:43

svar: toppendag sj ? :D

Tobias

25 May 2008 22:47

svar: fått ngt gjort iaf ;)

Jennifer

25 May 2008 23:08

hahaha... joo jag gillar Danny, även EMD, har nog spelat deras (och Dannys) skiva x antal gånger.

haha... fan vad roligt att träffa dem och få deras skiva signerad! hade tänkt titta på dem på tisdag i kungsträdgården, men jag hinner inte =( men det är inte hela värden... ojojoj, du kan hela namnet =P

vad har du gjort idag då? kram

Tobias

25 May 2008 23:11

svar: så jäkla gött :D

Kommentera

Publiceras ej