Kalas för mig..

2kommentarer

God kväll gott folk.
Idag har jag haft släktkalas för mig, jag fyller år på tisdag men eftersom det är på en veckodag så fick vi ha kalaset på helgen innan. Har fått massor av presenter som jag ville ha.

Det främsta var såklart min nya mobil; Sony Ericsson S500i (min gick ju som bekant sönder för ett par veckor sedan efter över fyra års trogen tjänst). Jag har även fått presentkort på H&M, pengar,  boken Den döende dandyn av Mari Jungstedt, cykeltillbehör, godis, min klocka som varit på lagning, boken Könskrig: Hur vi delas upp och hur vi hör ihop av huvudförfattarna Tove Leffler och Elin Alvemark (min morbror och moster är gymnasielärare, kanske det förlorar saken..) och min dator, som jag fick redan i februari.

Vad har ni gjort idag?

2 kommentarer

Tobias

03 May 2008 20:21

svar: härligt där :D

Annika

03 May 2008 20:59

Jag har bara kopplat av, vaknade upp hos en kompis och sen har jag bara haft en slapp dag.

Kommentera

Publiceras ej