Hammarby - Mjällby

2kommentarer

Svenska cupmästare är en titel vi hammarbyare inte har, kanske ändrar vi på det i år. På ett ganska tomt Söderstadion (lite drygt 3100 i publiken) spelade Hammarby mot Mjällby och vann med 5-1.
   Tysta (läs chockade) såg vi Mjällby göra mål i första halvlek, det såg ut som att Poppen inte var beredd på den eftersom Bajen haft allt spel. Tony sa alla de rätta sakerna i halvtid verkade det som och han gjorde smarta byten vilket ledde till seger. De var sköna idag också, Poppen log bara när vi ville att han sdkulle ge oss en sång och Bajen kom tillbaka till norra och gav oss en sång när vi ville det efter matchen. Det finns bara ett Hammarby..

Petter gjorde mål, Pauliño gjorde hattrick (ett straffmål) och Charlie gjorde mål. Han fick tillbaka sin passning och var väl "tvungen" att skjuta. Mr Davies har problem att gå på egna avslut i varje match men de senaste tre har han nätat, vilket bådar gott inför det alldeles för långa speluppehållet. Hur ska jag klara mig utan Söderstadion och grabbarna?


Foto: Jag

2 kommentarer

Erica,

17 May 2008 21:31

Svar: Du behöver inte känna så, på samhällen har jag inte alls kommit långt, har inte ens börjat med utredningen .. .:P

Ellan. the pudl

17 May 2008 21:46

klart! räkna med mig! hoppas de blir en bra kväll och natt!

Kommentera

Publiceras ej