Hallihallå..

6kommentarer

Låt mig erkänna:
Jag är fotbollsnörd, det är bara att läsa min blogg och se hur många gånger jag nämner matcher som jag ska se, gå på eller bara pratar om. Det ligger nog i generna det där..

Any way:
Idag har jag varit smakråd när min lillebror skulle köpa kostym till sin skolbal (han slutar nian snart..) och efter det har jag bara solat på vår baksida. Har nog allt fått lite mer färg, jag passar på nu eftersom det tydligen ska bli 10 grader på måndag.
Jag har läst lite Gregorius för att göra något vettigt, jag glömde nämligen mina anteckingar till reportaget i skolan. Kanske skriver jag lite ändå imorgon, fast då ska jag plugga historia.

Nu ska jag laga mat, till en bror som kanske kommer i tid och senare kommer J, och Mic.

6 kommentarer

Marcus Å

10 May 2008 18:41

Vilka håller du på i allsvenskan då? :)

Tobias

10 May 2008 18:51

svar: mysigt värre :D

Tobias

10 May 2008 19:37

svar: tack så mkt :D

Ellan

10 May 2008 19:58

Matilda!
hade missat att kollat mejlen men så klart! as kul, tror att ja kan komma, hoppas de, säger till i skolan på månda eller tisda! hare!

Jennie

10 May 2008 22:04

jag är oxå fotbollsnörd ;D

svar; Nej det var bara nån ny barngrej o en park :D alltså inget roligt :D hahahah! Förra året kom ju dock uppswinget

sandra

11 May 2008 02:43

Svar: Nej jag vet inte riktigt hur det funkar hos er. Jag vet hur vi jobbar med att leta talanger i Skåne. Men det är lite olika beroende på klubbarna tror jag, hur de jobbar. Ja, det är alltid roligt när spelare man följt länge lyckas.

Det tror jag det är, det är betydligt lättare när de får chansen att spela på heltid. Haha, det där med att Landskrona är en större klubb än Mjällby sa ju J själv när han flyttade. Det kan du ju gissa vad de tyckte om. Ska bli intressant & se hur det blir nu när de möter Mjällby om ett par veckor.
Ja, Allsvenskan blir det.. förr eller senare. Det tror jag. Hoppas det blir redan nästa säsong. Jo, den kurvan kan man knappast klaga på.

Kommentera

Publiceras ej