Glory, glory man united..

2kommentarer

Jag blev nog Manchester United-fan mot slutet av straffarna. Satt faktiskt och bet på naglarna, strange - brukar jag bara göra för Bajen.
Det var en bra match, alla spelare blev trötta mot slutet av andra förlängningskvarten (jag tror inte jag har sett så många krampsituationer förut, alla låg ner i varsin ände av planen typ..) Straffarna var passande för matchen och Chelsea hade övertaget efter att Ronaldo missat sin, stackars John Terry sedan som kunde avgöra och sköt i stolpen. Det var van der Saar som sedan avgjorde genom att ta den sista straffen (jag trodde han skulle släppa in den som han gjort med alla andra.) Nu är jag glad..

And I know someone else who´s happy..

2 kommentarer

Sandra

22 May 2008 08:41

Svar: Absolut! :)



Ja det är helt underbart att få vara med någon som älskar sitt jobb sååå mycket. Det håller jag med om, det finns enormt mycket pengar i fotbollen. Och man borde satsa mer av dem för att få fram talanger. Det är ju trots allt dem som är framtiden. Kollar man på U21 landslaget är det ju skärmmande hur dåligt det ser ut.



Jadå, idioter finns det gott om :)



Okej, då är han väl överlycklig nu? Efter att vinna VM är nog Champions Leauge det största som finns i fotbollen. Jag är ju uppväxt med Arsenal, min pappa är toksupporter så det var inget val men jag skulle aldrig kunna hålla på något annat engelskt! Det är ju bra, har ni det gemensamt. Min kille håller ju på IFK Göteborg eller Helsingborg bland svenska.. knäpp alltså :P

Hihi, ja det var spännande. Och inte direkt förvånande att Ronaldo & Terry är dem som missar. Brukar vara dem stora stjärnorna som inte riktigt får dit bollarna vid straffläggningar. Av någon anledning. Van der Saar är ju helt sjukt grym!

MATILDA

22 May 2008 13:25

´åh, äntligen hittade jag tillbaka hit ;> glömde bort din adress, haha! kan inte stavningen (a)

Kommentera

Publiceras ej