Fredag..

1kommentarer

Snart är denna skolvecka också slut, jag sitter och är allt annat än aktiv på samhällen. Har bokat biljetter till Svenska Cupen Hammarby - Mjällby imorgon, överfört pengar, kollat bloggen och ska nu kolla bilderna från igår.

Vi freakade lite över många vackra närbilder på Danny, Jag, J och Mic skralade ihop till EMD:s skiva och fick den sedan signerad. Man ska ha hårda armbågar för att komma fram i fjortisland..
Jag var i alla fall där igår för Jason Mraz, han är en fantastisk sångare och passar otroligt bra i liveversion. När jag kom hem igår hade jag fått hem skivan också. Lyssnar på den så fort jag kommer hem.

   
Foto: Jag

1 kommentarer

Sandra

16 May 2008 13:48

Svar; Aha, defensiva spelare är bäst haha :)

Nä precis, det är bara korkat. Det är ju lite svårare för mig att bli av med stämpeln i Landskrona men i Malmö finns det liksom ingen anledning. Det är skönt, då vet liksom folk ändå lite att du fattar, brukar vara lite enklare om man har en "fotbollsfamilj".



Har han aldrig gjort mål? Känns som han spelat i Hammarby i evigheter ju.



Det tror jag också att de kan. Haha, ja just det "Sverige vinner EM". Wiie, nej men jag tycker det är rätt. De ska ha den målsättningen, ingen idé att gå in i ett mästerskap och inte ha som mål att vinna. Om de inte klarar av det, sak samma men man ska alltid tro på sig själv & laget. Tycker jag.



Nice bilder :) Jason Mraz är ju grym! Så du har biljetter till imorron nu? Lycka till.

Kommentera

Publiceras ej