Excentrisk och koncentrisk..

6kommentarer

Men god middag!
Vad sent mina inlägg kommer nu, det beror faktiskt inte på att jag har sovit så länge. Jag vaknade vid tio och har suttit och skrivit nästan hela träningsprogrammet. Ska skriva utvärderingen och kolla texten imorgon (tveksamt) eller på söndag, hittills är det bara en sida och man fick skriva tre, så jag ska nog komma upp i två A4 i alla fall.

Förresten så kan man låta väldigt smart när det gäller träning eftersom det har så mycket begrepp som låter smarta. Egentligen har jag ingen aning om aerob och anaerob träning men jag kan ju läsa mig till det.
Snart ska jag äta lite, ta en dusch och gå och jobba vid 14.

Vad gör ni idag?

6 kommentarer

sandra

02 May 2008 12:21

Svar: Jag ville upp förra säsongen men då var vi på Mallorca, så det blev inte av. Det hoppas jag med, de leder nu men det är ju långt kvar. Tror de trillade ur 2005, men är inte säker. Jag är inte så insatt i bois, min kille är ny sen i år.
Vad är det för träningsprogram du gör?

sandra

02 May 2008 13:15

Svar: Ja, han spelade i Mjällby förra året. Det hade varit riktigt roligt!
Jaha, då vet jag vad du menar. Gjorde något liknande förra året. Vad pluggar du då?

sandra

02 May 2008 14:06

Svar: Blev ni? Då håller jag tummarna att ni vinner. Har ingen bra relation till klubben alls längre. Jag gick samhälle ekonomi.

Jennie

02 May 2008 16:13

god middag ;)

svar: Jaa det blev lite bättre. Var helt smärtfri ett tag men de har kommit tillbaka nu igen lite:(

mickis

02 May 2008 16:21

hahah visst var det ;)

Tobias

02 May 2008 21:25

svar: haha nepp :) yes bra dag själv?

Kommentera

Publiceras ej