EM-uttagning och andra överraskningar(?)

1kommentarer

Den stora sportnyheten idag är väl att Henrik Larsson är uttagen i EM-truppen, kanske inte en tokig idé eftersom han storspelat i allsvenskan, men snart får han ändå ta att lägga av. Avsluta med seger?
Inga bajare (som vanligt) tänkte jag från början, men sedan kom jag på att vi har Rami Shaaban, frågan är vad Lars-Roland tänker om målvaktssituationen. Andreas Isaksson släppte in 8 mål i sin senaste match medan Rami varit stabil mellan stolparna. (Jag är kanske lite partisk..)
Jag tror att Lasse kommer låta Isak stå, han har varit klar över att det är han som är förstemålvakt och jag undrar om Rami överhuvudtaget kommer få chansen..


Foto: Magnus Wennman

Dessutom meddelar Annika Sörenstam idag att hon kommer sluta efter denna säsong, det faktum att den bara har börjat och att en viss man vid namn Henke sagt nej många gånger gör mig lite tveksam till om det verkligen blir hennes sista golfsäsong.

1 kommentarer

Tobias

13 May 2008 19:33

svar: skola o så ;) sj? :)

Kommentera

Publiceras ej