Busy..

3kommentarer

Tack så jättemycket för alla grattishälsningar.
Det är inte varje dag man fyller 18 eller hur?

Idag har varit väldigt lugn, men stressad eftersom det är matte nationella prov imorgon. Jag funderar seriöst på att inte gå, känner mig faktiskt krasslig i halsen, lägligt nog - det där känner min kropp av alltså.. Men sedan tänkte jag att det är bäst att bli av med det. Hur nu det går, får vi se imorgon..
Jag och J tog en bankrunda (jag skulle hämta en dosa) innan det var dags för lektioner, vi hade en eftersom BILE fortfarande är sjuk. (Tre dagar på raken, hon som var borta en dag under hela förra året! Hoppas det inte är allvarligt.) På MSK:n såg vi G - som i gemenskap, igår såg vi Stockholmsnatt. De kallar det kult, jag kallar det crap.

Har hämtat min Bones-dvd nu, andra säsongen, 6 discar, 21 avsnitt. jag är bänkad framför min dator snart.

Vad har ni gjort idag?

3 kommentarer

Tobias

07 May 2008 14:41

Tjena :) idag vart i skolan, sj ? :D

sandra

07 May 2008 16:31

Svar: Ja, han tränar min pöjk numera. Grymt duktig tränare & trevlig också. Mmm.. Tony har ju fått bra resultat med laget också. Ja, det är väl lite speciellt. Stockholmsderbyn brukar ju bli ganska crazy tycker man. Nej, kanske inte så roligt. Ja det är ju det, då ska du gå?

Jennifer

07 May 2008 17:55

Tusen tack!!
Jag har redan varit ute en sväng själv, var ju tvungen att prova.
=D

Kommentera

Publiceras ej