Bruden med koll..

6kommentarer

Jag jobbade idag, tog bara egna samtal. Det var väldigt trevligt att hitta några fotbollsintresserade på arbetsplatsen, killar förstås och hammarbyare till det. Underbart, någon man kan snacka med i sommar alltså. Undra hur jobbigt jag kommer tycka att det är när jag måste arbeta istället för att se på fotboll? Hoppas att jag är ledig när Sveriges matcher går i fotboll-EM och gärna Bajens matcher också. Men det kanske är för mycket att önska sig.
image246

Hem för att se på match på Kvarnängen,  P93 - Älta, de förlorade med 1-3. Imorgon är det hemmamatch för A-laget mot Mälardalen klockan 15, gräspremiär!! Jag kan inte vara där men du kan - ni som bor i Nynäshamn alltså. (Så slipper ni lita på Nynäs-tv som glömmer ta bort linsskyddet från kameran.)

6 kommentarer

Henkee

02 May 2008 21:47

jag heter inte sandra heller så det gämnar ut sig :p

Tobias

02 May 2008 21:47

svar: fotbollsfreak du är ;)

Henkee

02 May 2008 21:50

haha saningen att jag skrev detdär inlägget var att typ 7 stycken sandra irad skrev inlägg till mig och alla var olika bloggare :p tyckte de var kul ^_^

Henkee

02 May 2008 21:55

jo lite kul ^_^

Tobias

02 May 2008 22:00

svar: mkt konstigt :P

Ace

04 May 2008 00:19

Matchen slutade 2-2..

Kommentera

Publiceras ej