Boknördstestet..

2kommentarer

2 kommentarer

Sandra

28 May 2008 08:22

Svar; Mer spännande? Låter ju bra tycker jag :) Brukar också kolla då för jag är verkligen nattmänniska men det är väl dem två serierna som vi båda gillar här hemma annars blir det mycket kompromisser, haha.



Ja dem har koll på mer än vad man tror dem där förbundskaptenerna. Lite statestiknördar är dem ju.

Jo det var synd men så är det ibland, var mest synd om Linus (lagkaptenen) för han tog på sig hela förlusten för han missade ju BÅDA markeringarna. Haha han brukar inte göra mål men han fick ju spela i den offensiva mittfältsrollen så han kom fram. Dessutom finns det nog ingen som har så mycket vilja som honom, dem låg ju under och han tog i som om det var vinna eller dö, haha. Jag menar han är ju inte väldigt teknisk men han sliter verkligen.



Det undrar jag med, trodde han på allvar själv att han skulle lyfta hela sporten i USA? Jag tror kanske att han & Posh överskattar sin stjärnstatus en aning. I LA är dem liksom inte superstars.



Hopplösa är dem men vad ska man göra?

J

28 May 2008 18:06

18% sa ju att jag typ inte skulle få något...

Kommentera

Publiceras ej