Almost laughter..

1kommentarer

Tidigt till skolan idag eftersom jag behövde skriva matteprovet. Det kändes lite fel att sitta på ett omprov (jag har aldrig gjort det första provet till att börja med) och så dumförklarade läraren oss genom att säga att sätta oss vid en bänk med ett B på om vi skulle skriva B-provet, A om det var A-provet. Svårt? Jag skrattade nästan!

Jag har en liten lektion om ca 40 minuter, historia sen är det slut. Jag lyckades ju flytta min jobbtid så jag kan gå hem och slappa innan det är teorikursen ikväll. Så skönt.

Vad gör ni idag?

1 kommentarer

Sandra

21 May 2008 13:04

Svar: Haha, det är vad dom säger :P



Usch, ja det är inte kul med skador. Jag lider alltid så med dem, man vet ju liksom hur mycket dem satsat på att komma dit. Ja någonting sånt är det nog.



Det är långt ifrån alla som blir proffs & det är inte fel att plugga vidare. Blir enklare i framtiden då, dessutom skulle det inte skada med annan sysselsättning än tv-spel & fika för honom :)



Vi får se hur det blir.

Det blir nog bra, vi håller på att fixa lite olika roliga grejer den dagen. Ja radio funkar alltid, satt & lyssnade på Sirius matchen när BoIS spelade för någon vecka sedan. Men det är liiite väl spännande tycker jag, hehe. Ja det blir nog en jämn match iaf, kanske visar den på fyran? Det borde ju vara en av dem mer intressanta?

Kommentera

Publiceras ej