A little bit more of innocense..

3kommentarer

Brilliant!
Marvellous!

Nej, det är inte en film jag älskar som jag beskriver utan faktiskt citerat från engelskalärare MARE. Jag, E och JW hade det muntliga engelska NP imorse.
Ämnet var sport.
Behöver jag säga mer? Or shall I say, need I say more?
Förutom att vi pratade för mycket så att hon fick avbryta för att hinna med andra grupper. Vadå? I happen to love sport.

Vi hade även nationella läsförståelse i spanska imorse, låt mig glömma det fort. Det går nämligen inte att skriva NP i samma form på engelska och spanska. Engelska rinner ju ur en som flytande vatten medan spanska har frusit till is för alltid. Trots att vår lärare är en av de roligaste, knasigaste och skönaste personer jag vet så kommer jag inte prata spanska en dag i mitt liv efter gymnasiet.

3 kommentarer

Tobias

17 May 2008 00:12

svar: joho du, ganska seg ;O

Tobias

17 May 2008 00:17

svar: sant :) gonatt på dig :D

Erica,

17 May 2008 08:54

Svar: haha rätt gissat, det är control och 10 orsaker att hata dig :p



Mjo det kändes som om engelskan gick bra, men håller med dig om andra provet. Shiet. Har aldrig gjort något så svårt prov som läsförståelsen i franskan

Kommentera

Publiceras ej