080528

4kommentarer

Ytterligare två betyg sattes idag, båda MVG:n i historia och MSK.
It was worth a little effort..
  Vi såg på film Den siste kejsaren och fikade idag, det känns att det snart är slut.. 

Jobbade idag, bara bokningen och rejält många samtal. Det är riktigt roligt nu när man kan och jag är trevlig i telefon. (Jobb-jag är säkert en annan person en dotter-jag, syster-jag och kompis-jag.)
   Är väl på gång att skriva lite samhälle efter Men in trees och Grey´s anatomy, om jag inte ska hjälpa brorsan med spanska först. Det blir sent i alla fall.
Vad har ni gjort idag?

4 kommentarer

Sandra

28 May 2008 21:06

Svar: Ja fotbollen är allt ett vårtecken men fotboll på sommaren är det bästa :) Grillning & bad.. åh längtar till stranden nu, haha.



Du kan berätta, jag är för nyfiken av mig :P Min mamma tycker också det är för sent men 12 brukar vara lagom för mig. Han vill alltid se fotboll, vad det är för match spelar ingen roll. Så ikväll är två killar från laget här & kollar U21. Jag kollar väl mer "tjejserier" som Gossip Girl, Depserate Housewives och sånt. Så vi får som sagt kompromissa men det brukar funka. Sen ser vi Prision Break tillsammans och Bones då. Vad ser du för några serier då?



Ja det är sant, men det är så mycket småsaker dem tar reda på det är ganska kul egentligen.

Det var det han sa "Viljan är viktigare än talangen", haha. Han är som sagt inte killen som dribblar ett halvt lag :P



Nej det är väl inte det och han är en grym fotbollsspelare men han är inte tillräckligt för att kunna lyfta fotbollen i USA för den kommer aldrig bli stor där. Skulle inte förvåna mig, numera känns dem mer som skådisar än spelare & WAG.



Det är lika bra det :)



Tobias

28 May 2008 21:15

svar: brr va kallt ;O

Tobias

28 May 2008 21:45

svar: haha aldrig!

Sandra

28 May 2008 22:40

Svar: Det problemet har vi i Malmö, i Landskrona hamnar man ju på "solsidan" så då slipper man det. Men solglasögonen brukar få hänga med ändå, jag är beroende!



Haha vad bra :) Ohh mycket som ska hända kommer bli spännande att kolla på det. Nu har du fått mig att längta ännu mera. Håller med om vad du sa innan, kommer bli ännu mera spännande.. låter det som i alla fall.



Glömde ju One Tree Hill, haha. Men där kollar jag boxarna oftast när jag är fotbollsänka då har man ju mycket tid över :)



Det tror jag också att det gör.

Haha han är ganska smart när han vill :P Nej alla kan ju inte vara trixare som Zlatan.



Nej jag vet inte, han har väl varit med i Goal men inte mycket mer. Hon är väl mer känd än honom ändå? Haha nej det är sant man ska aldrig säga aldrig.

Kommentera

Publiceras ej