080522

1kommentarer

Det har varit en lång dag, jag har inte gjort något vettigt egentligen. Vi tittade klart på The queen på engelskan och fick reda på betyg, på matten fick vi tillbaka nationella proven. Inte jag eftersom jag gjorde provet igår.
Ca 65 % av vår klass har fått underkänt i alla fall. Det är inte ett bra betyg för vår lärare, visst är det kännt att Sp-elever har svårt för Matte B men det brukar röra sig om 40-50 procent som blir underkända.
65 procent! Det är för mycket..(Jag hoppas att jag får G.)

Snart är dagen slut men jag borde göra lite historia, det ska in på måndag och i helgen kommer jag inte ha så mycket tid för plugg, dessutom är det samhälle till samma dag.. Jag tror inte det här går..

1 kommentarer

Sandra

22 May 2008 14:16

Svar: Absolut :) Alla borde ha ett jobb som man trivs bra med. Vet du vad du vill jobba med?



Ah Lagerbäck är en mes, aldrig händer det någonting nytt. Roland Andersson borde få komma fram mer, har pratat med honom flera gånger och den mannen har en mycket bättre fotbollsfilosofi kan jag säga! Ja jag ville se några nya spelare i truppen till EM men det är alltid samma gamla lag. Därför blir man knappt förvånad att han ringer till Henke (som faktiskt sagt upp sig TRE gånger...) istället för att kolla med t.ex. Marcus Berg.

Ja en som vågar satsa på yngre killar & lite mer offensiv och rolig fotboll.



Nej jag tror att dem åkte ur FA cupen, men dubbeln är ju grymt ändå.

Jaha, vad kul. Så din mamma är också fotbollsintresserad? Skönt i min familj är det väldigt utspritt mellan lagen. Jag & min ena syster håller på MFF. Sen är det Elfsborg för min yngsta syster. Mamma håller på Halmstad & pappa Örebro, hehe. Han är väl ingen direkt storsupporter till dem men han gillar dem mest i alla fall.



Ja det var lite synd om Terry faktiskt. Han är väl en av de få spelare som faktiskt kommer från Chelseas U-lag. Det är ju ganska stort. Jag gillar inte van der Saar men en bra målvakt det är han och har alltid varit. Jo det var alltid åt samma håll. Kanske det, jag vet faktiskt inte.

Kommentera

Publiceras ej