080513

4kommentarer

Jag sover fortfarande, jag är glad redan men jag sover. Det måste vara på grund av förkylningen, för jag har varit trött på senare tid.

Textkommunikationen, som för mig blev uppskuten med inlämningen till på måndag (Tack snälla Mia), håller jag på med nu. Flygledare är möjligen drömyrket för någon. Senare är det matte, jag ska fråga när nästa provtillfälle är, men helst av allt vill jag skippa det helt. Lång lunch och uteidrott - fotboll kanske. Så ser dagen ut, kort och bra.
Vad gör ni idag?

4 kommentarer

lovisa

13 May 2008 08:51

först har jag skola vid tjugo i elva sen slutar jag tjugp över 2 då tänkte jag åka ner till stan..

lovisa

13 May 2008 09:28

svar: typ tobak och bakterier..

sandra

13 May 2008 10:16

Svar: Haha, det var ju en liten överraskning.

Jadu, jag såg det. Skönt att vända, Gefle vill man ju inte förlora mot.



Haha, jo men de har så mycket attityd. Jag vet, som vi känner för Helsingborg. Göteborg är ett gamalt hatlag för mff:are också, men det har vänt till HIF nu för de yngre.



Super lyxigt. Nej det brukar inte spela någon roll, sen har man ju de andra tjejerna också.

Oj, du har verkligen fullt upp. Det är ju match ikväll, sen ska jag plugga hela veckan. Jobba på torsdag.



Det hoppas jag också, det hade varit skönt. Ja, Örgryte får gärna följa med oss upp! Var nog ingen större fara med Allbäck, hoppas inte det iaf. Riktigt bra spelare.

thess

13 May 2008 10:18

Hej! Vilken stilmall har du? Alltså i grunden? =)

Kommentera

Publiceras ej