080509

6kommentarer

Tror ni att jag blev frisk?
Nej!
Har varit hemma idag också, tittade klart på Bones och lite extramaterial. Tog även en timme på balkongen i solskenet, vilket tydligen inte är bra. Båda grannen och mormor sa att de ska man inte göra när man är förkyld men jag tror inte att det finns en förklaring. Myter kallas det.

Jag kom i alla fall på att jag har historiaprov på måndag och att mina böcker låg i skåpet alltså fick mamma skjutsa upp mig till skolan. Det är otroligt vad man saknar vännerna efter att ha varit hemma i bara två dagar. Det verkar inte som att det blir någon utgång imorgon (jag snörvlar ju..) men väl en kväll hemma med J och Mic kanske? Ikväll är det match, P18 - Vendelsö på Kvarnängen. ( Så sjuk är jag inte att jag inte kan gå på fotboll, eller jo, men det skiter jag i!)

Vad har ni gjort idag?

6 kommentarer

Jennifer

09 May 2008 17:33

Jag tycker att den med Robbie Williams är bättre. Kanske för att jag hörde den först.

Tråkigt att du blivit sjuk. hahaha... inte kan det skada att sitta i solen och få lite värme. :) Det är ju minst lika varmt ute som inne.

Tobias

09 May 2008 18:33

svar: jag gjorde nog dt :D

Erica,

09 May 2008 18:59

Svar: Det var så lite så :P..

Du är saknad i skolan :).

Tobias

09 May 2008 21:32

svar: dt är toppenbra :D

Erica,

09 May 2008 21:35

Svar: Mjo jag vet.. . jag är döstressad jag med:P

Tobias

09 May 2008 23:21

svar: pluggat faktiskt ;) sjdå?

Kommentera

Publiceras ej