TGI Friday..

1kommentarer

Jag börjar oroa mig över att de ska byta bloggplattform, fattar inte riktigt hur det ska gå till. Gör ni?

Idag har jag ätit lunch med mamma och mormor, delikat fisksoppa på Kroken som förlorat sin forna glans i och med flera ägarbyten, kan man anonymt anmäla en krog om de inte betalar OB-tillägg till sina anställda?
  Har sedan dess spelat Jakten på den försvunna diamenten och Alfapet med min lillasyster, hon gillar att spela spel nu och man får väl unna henne lite tid när man har den att ge. Nästa vecka är det tillbaka till den normala stressen igen. Just nu håller vi på med mat, tacos som säkert många andra också ska äta idag - ska dra mig iväg och göra Guacamole nu.
Let´s dance sedan, vem tror ni vinner?

image213
 vs.
image214

1 kommentarer

Tobias

28 Mar 2008 23:29

svar: såklart :D sjdå?

Kommentera

Publiceras ej