Sjätte mars, två månader kvar..

3kommentarer

Har...ja, vad har jag gjort idag? Inte så mycket känns det som. jag började med en körlektion på kurvig landsväg, det gick bra och jag ska börja med stadstrafik (i Nynäshamn) på tisdag. Började inte skolan förrän 11.30 så jag hade tid att göra ett A-test på bilskolan också, jag blev godkänd och har fortfarande knappt slagit upp böckerna. Ska börja med det, jag fyller ju trots år om 2 månader idag. Min mamma fyllde år idag (tänkte precis skriva upp hur mycket hon fyllde men kom i håg att man kanske inte ska det.) Vi har firat henne med middag och tårta.
 
Vår spanskalektion idag gick idag ut på lunch på Restaurang Blå, som drivs av vårt gymnasiums hotell- och restaurangprogram. Efter tre-rätters till lunch (spanskinfluerat off course: fisk- och skaldjurssoppa, paella valenciana och creme brulee) är man rätt seg. Inte mycket till engelskalektion heller och sedan blev det klassråd i de nya salarna. Matte och kortspel på Sp-tiden. Mycket produktivt..

3 kommentarer

Tobias

06 Mar 2008 22:43

svar: tkr jag med, riktigt fräscht =)

MATILDA

07 Mar 2008 10:45

svar: precis haha:D dom skrev sen '' kul att du gillar våran humor :) '' hahah!

Annika

07 Mar 2008 21:46

Klart du får fråga =)
Jag vet faktiskt inte riktigt vad som är fel, har gjort en titthållsoperation som inte gav någonting och nu försöker vi lösa problemet med sjukgymnastik. SJälva smärtan har jag haft i ca 3-4 år men nu förvärras den bara. Skulle helst vilja ha nåt mer konkret en riktig anledning, det är lättare att ta på liksom men så är det inte. Nu har knät hoppat lite ur led och jävlats så det är väl bara hålla tummarna för att det blir bra, och försöka hålla sig borta från bolen ett par dagar till.

Kommentera

Publiceras ej