Riktig söndag..

4kommentarer

Har ni tänkt på att det är äkta söndag idag? Inte söndag som det var i fredags eller det är imorgon. Det var lördag i torsdags, söndag i fredags, lördag igår, söndag idag och söndag imorgon innan det är tisdag på tisdag. Krångligt? Nej, det är påsk.

Jag har påsklov tror jag...har inte riktigt fattat det än. Idag blir nog en vanligt seg söndag, jag har varit ute och gått i det soliga men kalla vädret, klockan 15 börjar uppvisningsgalan från Scandinavium och innan dess börjar Stjärnornas krig och Remember the Titans. Kanske ska slänga ihop en kladdkaka också..
Vad gör ni idag?

4 kommentarer

Tobias

23 Mar 2008 15:14

svar: nice där :) ska flytta dit ;)

Tobias

23 Mar 2008 16:17

svar: nice då :D

AvenueL

23 Mar 2008 19:08

Idag har jag bara sölat... Har sett på "Beetlejuice" (härlig Tim Burton film) och sedan har jag slökollat på TV. Syrran och hennes BF ville dra med mig på bio (de skulle se "Meet the Spartans", men jag följde inte med pga. jag tål inte sådana filmer), och nu ska jag åka till några kompisar för att fika och prata :)

MATILDA

26 Mar 2008 19:30

haha fan va krångligt de där lät :D

Kommentera

Publiceras ej