Out in the freezing cold..

4kommentarer

Tisdagen är snart över men den började med brandövning i skolan. I tre minusgrader. Utan jackor. Jag tror inte att den skulle ha fått högsta betyg eftersom alla gick lite varstans utan att veta vilken lyktstolpe dem skulle samlas vid, jag vet fortfarande inte vid vilken jag skulle stå, men stod där mina vänner var. Jag missade slutet på filmen Den tredje makten i tumultet efter alla hade kommit in i värmen igen.
     Lite irriterad blev jag på det politiska spelet som pågick även hos journalisterna, det var meningen att vi skulle prata etik och moral också. Men det känns som att det inte går att vara ärlig i den branchen längre, vi såg hur det gick med huvudpersonen som försökte.
 
image203

Efter engelskadiskussion om vem som vinner valet i USA så var det Bodyjam på idrotten(det var intressant och roligt - man måste släppa loss och inte tycka att det är fånigt. Träningsvärk kommer jag att få i alla fall. Vår instruktör frontade med en snygg dialekt á la Tony Irving. Måste alla dansare vara britter?) Sedan fortsatte vi med en historialektion som blev svenska-analys-fixning. Den är skickad och klar vilket är så lättande. Jag fortsatte ner på stan och köpte present till mamma som fyller år på torsdag, har även erbjudit mig om att laga mat. Någon gång ska hon få slippa... fast jag brukar laga mat ibland.

Nu känns det mest som att jag har glömt att göra något eftersom det är så lugnt...

4 kommentarer

Lia Florenz

04 Mar 2008 19:23

gllar din header :D ser så mumsig ut

S

04 Mar 2008 20:22

Det vill jag testa, bodyjam alltså :]

S

04 Mar 2008 20:37

Svar; Hoppas på att dom har en sådan instruktör här då, annars får jag nog en med grov värmlädnska :p

S

04 Mar 2008 20:45

Svar; ja, det skulle nog det. Speciellt för dom som inte riktigt förstår sig på det ;P

Kommentera

Publiceras ej