Nu är det helg..

0kommentarer

..äntligen, jag är trött. Det pratade vi lite om på utvecklingssamtalet igår - det påverkar inte mina betyg jättemycket, visst är dem inte lika bra som i ettan men det förväntar jag mig inte heller.
Samtidigt som vi nu ska börja tänka på vilka val vi ska göra till trean så känner jag pressen. Jag vill verkligen inte behöva läsa upp något på Komvux bara för att jag inte läser det nästa år, än är jag inte säker på vad jag ska läsa och vad som behövs till det. Det ser ut att bli massa tråkkurser nu - Matte C och Engelska C, bara för att liksom. Vad valde ni och vad ska ni bli?

Än en gång var det inte min mening att spara så mycket kvar av längdsnittet i historian till helgen men så får det bli. Inlämning på onsdag, 2-3 lektioner kvar.
En bildanalys till på onsdag. 1 lektion kvar.
Igen, seriöst?


One Tree Hill börjar igen på söndag klockan 18.30

Kommentera

Publiceras ej