No matter the distance..

1kommentarer

Jag tror att jag är klar med svenskan, har gjort en finfin framsida också. Lämnar in den imorgon efter lite genomläsning och omarbetning, jag behöver distans från det ikväll.
   Härmed ska jag försöka att inte skjuta upp saker, det har bara kommit tillbaka och bitit mig i arslet (as they say..), det känns också som att jag fått en andra chans med textkom.uppgifterna eftersom det sköts upp till nästa tisdag istället för imorgon. Jag har helgen på mig, dessutom ska jag börja i tid med mitt längdsnitt i historian.

Jag måste erkänna att det går ganska bra att plugga i reklampausen, det är min grej, alldeles förut mellan Anna Pihl, Cityakuten och snart Shark. Sedan ska jag sova, hoppas att jag inte har ont i huvudet imorgon.
Godnatt ni söta i bloggvärlden..

1 kommentarer

Erica,

04 Mar 2008 07:06

Svar: Självklart är det du.. ;).
Tackar, dyker nog inte upp idag heller. . känner mig fortfarande helt nedslagen :P.. Du får slänga in en två dagars skolrapport i bloggen min sedan ;).

Plugga i reklampauser är toppen, gjorde jag alltid förut, när jag kollade vill säga ^^. fungerar bättre än att "bara" kolla lite snabbt på datorn i alla fall:p. . .

Vad pluggar du till förresten? :O

Kommentera

Publiceras ej