Jag vet allt om idrottens historia nu..

7kommentarer

Så tragiskt det kan vara, utanför lyser solen från en klarblå himmel, det är 8 grader varmt och jag har inte satt min fot utanför dörren en enda gång idag! Istället har jag läst igenom hela den lilla boken (med 124 sidor) Vad jag vet om Idrottens Historia, typ facklitteratur och skrivit på mitt arbete om just Idrottens historia. Ett längdsnitt på cirka 300 år ska lämnas in på onsdag. Efter idag känns det rätt så bra, jag har nog kommit i fas. Men jag säger bara nog..

Jag hade även tänkt att jag skulle hinna med att tänka lite på bildanalysen till på onsdag men den tar jag i skolan imorgon. Kanske ska jag ta en promenad innan solen försvinner för idag..och innan premiären på säsong 4 av One tree hill.. Vad har hänt karaktärerna 4 år efter High School?

image211

7 kommentarer

mickis

16 Mar 2008 16:44

ja den är grymt stor!! jaaa jag hörde det, men så länge tänker inte jag prata då kommer folk döda mig!nää det är till i morgon :S veeerkligen i sista stund nu!

Tobias

16 Mar 2008 17:01

svar: yes bra dag :) självdå?

mickis

16 Mar 2008 17:42

jaa oj ja, det här kan inte gå annat än illa :P menmen :)

Tobias

16 Mar 2008 17:55

svar: härligt, de ska bli supernice med lov fan =D

mojsan

16 Mar 2008 20:57

Okej, jag borde också plugga! Har HUR mycket som helst, går snart in i väggen ..

Ja jag ska börja o körskola snart :)

Therese

16 Mar 2008 21:10

Lär ha stått en del om linggymnastiken där kan jag tänka mig. och varför den kom till och lite sånt. Läser till idrottslärare så har precis gått igenom idrottens historia :)

MATILDA

23 Mar 2008 20:49

svar: jaa, snön måste bort! :(

ja älskar oth, så jävla bra :D

Kommentera

Publiceras ej