Jag har alltid gillat honom..

4kommentarer

Anders Södergren (som rubriken lyder, han har en skön stil så man kan alltid se att det är Anders som kommer åkandes..) vann fem-milen i Holmenkollen idag och Sveriges första guld i inomhusfriidrottsVM i Valencia tog Stefan Holm efter en spännande höjdhoppsfinal.
Johan Wissman tog sig till semifinal på 200 meter men Sanna Kallur som egentligen hade guldet som i en ask redan från början sträckte sig under uppvärmningen och kunde inte springa sin semifinal på 60 meter häck.

Snart ska de två sista bidragen bli klara till nästa veckas final i Globen.

E-type & The poodles vs. Sibel
Ola vs. Caracola
Johnson & Häggkvist vs. Nordman
Thérèse Andersson vs. Suzzie Tapper

Jag tror på att Androla (som det nya begreppet på Andreas och Carola nu är..) och Ola går vidare..
  Man kan ju inte låta bli att märka att det är väldigt ola-rikt i kvällens startfält: Carola, Caracola och Ola (himself)..
 Vilka tror ni på?

4 kommentarer

Annika

08 Mar 2008 20:19

Tror nog att du har rätt, men jag gillar inte Carola.
har inte läst boken men nu måste jag ju genast ta och kolla upp den, tack för tipset!
På bilden var det Janne Mian och Simon Helg.
Jag tycker kanske att Zidane kunde väntat tills matcehn var slut innan han attackerade italienaren men jag håller med dig att man kanske förstår att han blev arg, det jag menar är att sånt beteende e mer oproffisionelt än tacklingar sen det händer utanför bollsituationer.

S

08 Mar 2008 21:08

Eftersom jag vet vilka som gick vidare till andra chansen i andra chansen så kan jag ju säga vilka jag vill ska bli skickade till Globen :) Nordman & Sibel ^^

Jocke

08 Mar 2008 21:10

Svar: Jo, det är hon verkligen =).

S

08 Mar 2008 21:45

Svar; haha, ja, tydligen xD

Kommentera

Publiceras ej