I mina tankar..

2kommentarer

Vi skrev i lugnet utifrån surrealismens tankar om den inre monologen idag på svenskan; man kan ju verkligen undra vad som poppade upp i mina tankar just då. (Otroligt ironiskt!!)
Det har även blivit en av de saker jag känt mig bound att prata om, lite konstigt att man kan vara i den lilla skaran som vet..
Den långa lunchrasten utan spanska gick till att gå fram och tillbaka i korridorerna, stora korridoren är fylld av Universitetsrepresentanter. Det är nämligen högskoledagen på vår skola idag. Jag vet inte vad jag ska göra så tar väl inte till mig informationen, de allra flesta verkar bra i alla fall så det kommer väl handla om kurser och vilken stad man vill bo i, i slutändan.
Vad ska ni göra i framtiden?

Du ser så ensam ut, vet dem?

2 kommentarer

Sweet 16´s blogg

10 Mar 2008 14:50

fint, va tycker du om Lindsays outfit på min blogg?

Annika

10 Mar 2008 16:19

jag vill alltingen hjälpa människor, vara volontär eller arbeta på sida/ unicef, eller så vill jag bli fotbollsjournalist...

Kommentera

Publiceras ej