Hiiro, enligt Mister Luuk..

8kommentarer

Charlotte Perelli vann Melodifestivalen 2008 och kommer att slåss för Sveriges ära i Europa torsdagen den 22 maj i Belgrad. Jag tyckte det var lite tråkigt att hon var i ledning från början till slut, jurygrupperna kunde ha varit mer utspridda - men sånt kan man inte påverka och det verkar som att alla var relativt enade i sitt beslut. Förutom det faktum att Sanna Nielsen fick 132 poäng, tittarnas högsta poäng.

image210


Det kan gå, jag kan tro på den här låten. Dags att börja planera min årliga EurovisionSongContest-kväll nu.
Jag önskar bara att Charlotte byter klänning och skaffar sig roligare koreografi..sedan ska det gå vägen. Har någon vunnit eurovision två gånger förut... ja, har någon det? Vad tror ni?

8 kommentarer

mojsan

15 Mar 2008 23:43

Okej, jag vet inte riktigt men någon Astrid lindgren :P

Dennis

15 Mar 2008 23:47

Ja, hon borde krydda till hennes bidrag lite... Det är lite tråkigt nu. :S

Ha det bra!

http://www.dennism.se

Lisa

15 Mar 2008 23:52

Tack för tipsen om tvprogrammen på kanal 3, från och med nu kommer jag bara titta på tv om jag ska hinna med allt. haha! tack igen :)

J

16 Mar 2008 12:10

jag tror faktiskt också att hon har en chans..hon kanske inte vinner men jag tror att det kommer gå ganska bra..
Johnny Logan har ju vunnit flera gånger..fyra eller vad är det?

mickis

16 Mar 2008 12:48

då trodde du bra då :D

mickis

16 Mar 2008 15:37

usch, jag lider med dig..
vi gör det ni gjorde förut. sverige under 200 år.
jag har sveriges utrikespolitik och har inte ens kommit halvvägs.. :S

S

16 Mar 2008 17:44

Jag tyckte faktiskt den låten var hyfsat bra :p
Svar; ja, på den bilden. *drool* xD

MATILDA

16 Mar 2008 20:18

ja tror hon kan vinna! :D

Kommentera

Publiceras ej