En sådan dag..

2kommentarer

Nyss uppgången ur sängen. Jag sov lite för länge, jag vet det. Det är dåligt väder ute, jag vet inte alls vilken årstid det passar in i  men inte är det vår i alla fall. Det förstörde planerna på att gå ut och gå en stund.
Istället ska jag:
* Beställa kläder (det kommer ta en evighet eftersom jag inte riktigt har bestämt om jag ska beställa eller inte. Men jag vill, eller inte.)
* Skriva en tankekarta för textkomuppgifterna (jag vägrar göra hela uppgifterna så då får jag väl spåna lite istället)
* Skriva klart läsförståelsen på engelskan (Journey to Ithaca by Anita Desai)
Sedan kommer jag säkerligen att fastna framfär bloggen. Söndagar är en sådan dag, eller vad säger ni?
Vad ska ni göra?

2 kommentarer

Jennie

09 Mar 2008 13:12

det är typ höstväder :/

Jennie

09 Mar 2008 16:14

beställ kläderna ;D hahaha!

Kommentera

Publiceras ej