En kväll på Mossen..

2kommentarer

Jag bevittnade en helt fantastisk match igår (och ett par speciella spelare) medan jag stod och förfrös mina tår på en iskall konstgräsplan i Skogås.
JuniorDM-match för Nynäshamns IF - IFK Stockholm handlade det om och laget i mitt hjärta (ett av tre; Nynäshamn, Hammarby och Sverige) missade först en straff efter en klart dominant halvlek innan det äntligen blev ett ledningsmål på nick från stjärnan med knackigt självförtroende (Jag vet någon som kan hjälpa dig..)
Motsåndarna blev klart inbjudna i andra halvlek men inte så mycket att målet var en självklarhet. En lysande målvakt för övrigt släppte in ett friskparksmål och sedan även ett i första förlängningskvarten. 1-2 Där var det över, hela DM.
Bra kämpat, jag ser fram emot hela säsongen och fler matcher så här. Jag tänker mig även ett par A-lagsmatcher för att kunna jämföra.

You were amazing. But you don´t have to impress me, I already love you..

2 kommentarer

J

13 Mar 2008 20:48

synd bara att han inte vill ha hjälpen:)
fast de här två senaste dagarna har varit väldigt bra:)

J

30 Aug 2008 17:44

nu sitter jag här och läser igen...det är så roligt att tänka tillbaka... Det känns som att hans självförtroende har förbättrats, dock är det väl inte jag som jag hjälpt honom... Jag är fast igen efter igår...på alla sätt men framförallt så vill jag se alla matcher...jag älskar kvarnängen...

ps. tittade på tvnynäs idag:P

vi hörs väl annars ses vi på måndag...

Kommentera

Publiceras ej