En glassko till Tina..

3kommentarer

Så Tina vann!
Det var rätt tycker jag. Något jag inte tycker är rätt däremot är att hennes danspartner Tobias tydligen ska vara med i So you think you can dance Scandinavia, han var på audition i Stockholm som man kunde se i måndags har jag fått höra. Tråkigt om han ska vara med där också, är det inte nog att ha vunnit fyrans dansprogram - ska han ta femmans också? Fast nu är det inte alls säkert att han går vidare, det såg jag inte, men i alla fall..

Jag håller på för fullt att planera något (och har gjort hela veckan tillsammans med vän E på mitt skolmail-konto, och jag måste säga att jag aldrig har använt det så mycket som nu..)
Får se hur det blir i slutändan..

Nu ska jag nog satsa på något avsnitt av Bones innan jag somnar.. Godnatt allihopa.

3 kommentarer

mulin

28 Mar 2008 23:48

Vilken underbar header du har.

Tobias

28 Mar 2008 23:50

svar: gonatt :D

Jonna

28 Mar 2008 23:58

Godnatt:)

Kommentera

Publiceras ej