Det gör ont..

3kommentarer

Som vanligt efter att jag rört på mig så har jag svinont i mina benhinnor. Det går alltid över under natten men jag är lite stel och det är inte något man vill uppleva.
Har tittat på tredje avsnittet av Kungamordet på svt play, underbar sight de har hittat på. Det är snart Brothers & Sisters som jag ska se innan jag går och lägger mig.

Men are haunted by the vastness of eternity. And so we ask ourselves: will our actions echoe across the centuries? Will strangers hear our names long after we´re gone and wonder who we were?
How bravely we fought and how fiercely we loved?

3 kommentarer

S

04 Mar 2008 22:32

Åh, får du också ont i benhinnorna? Det är så frustrerande >.

S

04 Mar 2008 22:33

Eftersom det sista jag skrev inte kom med får jag skriva en till kommentar, men det skadar nog inte :p

Svar; Nej, inte vad jag vet :S har haft den designen ett tag nu :]

Erica,

05 Mar 2008 07:24

Svar: Jag är väl inte helt frisk, men på bättringsvägen i alla fall, och jag kommer till skolan idag =).

Okej tack för rapporten =)
Mja synd det där med bodyjamen :(

Kommentera

Publiceras ej