Det blir som det blir..

1kommentarer

Det blev inte så mycket skrivet på min svenskaanalys som jag hade velat men ändå fyra handskrivna sidor som jag ska fortsätta på imorgon och dessutom renskriva.
Jaja, det får bli som det blir. För så brukar det bli..

 
Har underhållit mig med youtube också idag, allt från Björn igår i melodifestivalen till Maria Mena och Lord of the dance.
(Det är sjukt att jag fortfarande tycker om det så mycket, kommer ihåg hur jag kände då och ryser än.. Michael Flatley may have been an arrogant man, but he could dance. And he will always be the Lord of the dance.)


image202


Snart ska jag sätta mig framför svt play och titta på förra måndagens avsnitt av Kungamordet.

1 kommentarer

Tobias

02 Mar 2008 21:37

svar: låter inte roligt, ha det nice iaf :D gonatt!

Kommentera

Publiceras ej