Det är glöggen..hick..

1kommentarer

Hela gårdagen var jag trött och seg, ett mående som nog kommer att hålla i sig idag också. Vaknade nyss och har bestämt med mig själv att analysen får vänta tills klockan 13 så jag har tid att piggna till.

Så vilka gick vidare igår då? Jag måste tänka efter..hm..Linda Bengtzing och Charlotte Perelli. Okej, deras låtar växte lite men jag vet fortfarande inte om någon av låtarna i finalen är något att skicka till Belgrad. Nästa vecka väntar Andra chansen i Kiruna där jag tror Johnson&Häggkvist och Ola går vidare.

image199















Foto: Leif R Jansson


Som vanligt är det  Björns insats som man kommer ihop mest. Utan byxor kommer han in på scenen "full" och skyller på glöggen. "Var får jag allt i från..glöggen!"

1 kommentarer

MATILDA

02 Mar 2008 14:34

svar: jamen eller hur! tur att ja hittade något tillslut ;) btw, björn är så söt :D maha

Kommentera

Publiceras ej